2013.02.04.
07:00

Írta: Alice Page

Régi, szőrös ismerősök - újratöltve

A Coca Cola, a CAA ügynökség és a Scott-tesók, Ridley és Tony olyat alkotott nekünk évkezdésre, ami feledtetni képes még az igencsak elszabott karácsonyi óriástélapós förtelmet is. Sajnos Tony Scott nem érhette meg a sikerét, azonban az alkotás minden bizonnyal túléli a mindennapos reklámok tiszavirág-létét.

Komplex kampányról van szó, tévés és óriásplakátos anyagokkal, viszont jóval a termékreklámozáson túlmutató gondolatisággal. A cég a már számtalanszor bevált módszeréhez nyúlt: elővette egyik régi, szeretett karakterét. De a megszokottal ellentétben nem egy újabb bőrt húztak le a jópofa jegesmaciról, hanem éppen ellenkezőleg: felépítették a karakterét és megírtak hozzá egy kedves történetet is. Itt jönnek Ridley-ék a képbe, akik egy hét és félperces animációban mutatják be nekünk Jack-et, a tündéri, de elég bénácska mackót (anyai ágon Sid lajhár unokatesója lehet a szentem), aki éppen a családdal vonul át a nagy jégpáncélon a jegesmedvék éves kongresszusára, ahol az apukája beszédet készül mondani. Persze Jack - akaratán kívül - szabotál, de szerencsére jól jön ki a helyzetből, itt lehet megnézni a teljes videót.

A tévében 15 másodperc elég volt, hogy belopja magát a szívünkbe a hómackót építő macicsalád…

… majd a WWF-fel közös kisfilmmel picit komolyabb vizekre evezhetünk és akár saját bőrünkön tapasztalhatjuk meg a jégpáncél széttöredezésének hatásait. Jó ötlet volt a múzeumban, „igazi” látogatókkal felvenni a szpotot, mert így valódi meglepetés látszódik az arcokon, klasszikus megoldása ez azoknak a reklámoknak, amelyek valamilyen aha-élményre, nagy felismerésre építenek.

Más lovebrandekhez hasonlóan a Coca Cola megteheti, hogy nem csak terméket reklámoz, hanem picit szórakoztatni is próbál a cuki, kifejezetten család-orientált szpotokkal, amelyekbe ügyesen beledolgozták a cég környezetvédelmi felelősségvállalását, azon belül is a klímavédelem területét. Megint az érzés az, amit megvásárolhatunk egy-egy üveg kólában – meghittséget, összebújást, egy kis humort. Jelen esetben azonban ezt megspékelték azzal a tudattal, hogy vásárlóként, polgárként mi is tehetünk egy fontos, önmagunkon túlmutató ügyért: a jegesmedvék túléléséért. Nyer-nyer helyzet ez: a Coca Cola még inkább szerethető lesz az egészségtelen termékei ellenére is, a WWF a márka hírneve révén több polgárt tud elérni világszerte, és ha minden jól megy, még a szőrmókok is jól járhatnak. Reméljük a legjobbakat!

Ha tetszettünk, akkor ide kattintva lehet minket a nagy rózsaszín gomb segítségével megdicsérni (Bloggerina 2013 verseny). Köszönjük:)

Szólj hozzá!

Címkék: coca cola wwf ridley scott tony scott caa polarbear

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr435058588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása