Húsvét egy újabb remek alkalom arra, hogy rengeteg dolgot vegyünk meg, amit egyébként eszünkbe se jutna. De ugye hagyomány, meg szokás, így hát mindenki feltankol sonkából, csokitojásból, nyusziból. A reklámozók is külön figyelmet fordítanak erre az időszakra, és legalább néhány évente mindenki megpróbál kijönni valami húsvét-témájú kampánnyal.
Aki mondjuk csokit árul, annak nincs nehéz dolga, elég ha emlékezteti a kedves vásárlót, hogy hello, húsvét, csoki, be kéne vásárolni. Az M&M's mókás húsvétja tavaly árasztotta el a tévéket, a Cadbury öngyilkos csokitojása egy kicsit régebbi, de nálam még mindig nagy kedvenc. Csak azt magyarázná meg végre valaki, hogy miért vetkőzik le mindig az a tojás mielőtt meghalna...
A következő Walmart reklám a nagybevásárlás megfelelő helyen történő elvégzésére buzdít, de szerethető és vicces formában.
Néha úgy tűnhet, mintha a Húsvétból egy második Karácsonyt próbálnának meg generálni, ennek ékes példája a Provident reklámja, amiért legalább 3 év hüvelygombára ítélném a készítőt.
A végére pedig egy szinte már retronak számító darab a Coca-Colatól. Azt észrevettük, hogy azóta a Coca-Cola szinte teljesen kivonult a Húsvét bizniszből, és már csak a Karácsonyra koncentrál? Diszkriminálja a nyuszikat!