Régóta keresem már ezt a reklámot, mert mikor először megláttam a tévében, már akkor tudtam, hogy én erről írni akarok. Egész egyszerűen azért, mert tetszik. Mert nagyon egyszerű az üzenet, amit nagyon direkten, de mégis ötletesen tálalnak. És ehhez még valami elszállt költségvetés sem kellett. Szerintem a jó reklámok szinte minden jegyét viseli ez a fél perc.
Több mint egy évvel ezelőtt egy másik {origo} reklám kapcsán a következőket írtam:
"Mit keres a tévében egy internetes hírportál reklámja? Mert valahogy azt súgná valami ösztön ott legbelül, hogyha te egy internetes felület vagy, akkor mondjuk praktikusabb lenne az interneten hirdetned, ahol már eleve csak olyanok futhatnak bele a hirdetésedbe, akik legalább internetfelhasználók, és nem csak úgy beleordítani a nagyvilágba, hogy én vagyok a fasza, független hírportál, aztán a közönség meg válogassa ki magát, hogy ki az, aki egyáltalán tudja, mi az az internet."
Mostanra igazából ezen már nem akadok fenn, újabban egyébként is társkereső portálok hirdetései özönlik el a reklámblokkokat, de ez a direkt és egyszerű megoldás, valamint a nem elhanyagolható alacsony költségvetés elég erős darabbá teszi ezt a reklámot. Ha mondjuk reklámokról tanítanék valahol, akkor ezt mutogatnám rendszeresen, hogy tessék, van egy üzenet, ötletesen el van mondva, és nem öltek bele milliókat. Tádám.