2013.02.18.
12:29

Írta: Alice Page

Héj, makaréna!

Mára egy kedveset hozok, az új Auris Hybrid reklámját. Tudjuk, azt, ahol egy diktátor éppen az új szabályokat ismerteti, úgymint: mától kezdve csak és kizárólag a macarena dallamaira lehet bulizni, romantikázni, himnuszolni, vagy akár temetni, otthonunkba csak lámákat fogadhatunk lábasjószágnak vagy ölbekedvencnek, illetve kizárólag a prezentált rózsaszín csúnyasággal járhatunk, amíg világ a világ.

 Hősünk a lemondó arccal hallgatózó tömegben elég jól viseli az első két szabály bejelentését, bár nincs feldobódva attól, hogy hátralévő életében lámanyállal kell ápolnia az arcbőrét, azonban a harmadik aranyszabály elhangzásakor felemeli a kezét. Olyan pillanat ez, amiről tudjuk, mérföldkő lesz a társadalom életében, amolyan petőfis-lángoszlopos. Emberünk egyet kérdez csak: „Miért?” Választ nem vár, hanem sarkon fordul és elcaplat. Egészen az első Toyota márkakereskedésig, ahonnan már az új Aurissal gurul ki. Napjaink egyen-világában, melyet a reklám még inkább felerősít és kifiguráz, az Auris egy olyan színfolt szeretne lenni, amelyért érdemes picit lázadozni is. Mondom, kedves.

6 komment

Címkék: Auris

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr605086710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pavor nocturnus 2013.02.18. 13:48:53

A kisfilm nem mutatja be a lázadó főhősnek a kérdése utáni sorsát. Feltehetőleg szabadságvesztés büntetését tölti, esetleg halálos ítéletet hajtottak végre rajta. Az autót legfeljebb csak percekig tudta használni, így ezért a kamaszos lázongásért kár volt tönkre tennie fiatal életét...

Alice Page 2013.02.18. 14:33:04

@pavor nocturnus: a te (a történet szempontjából abszolút reális) befejezésedet és a reklám üzenetét ötvözve arra következtetek, hogy a kocsi annyira jó, hogy még ezt is megéri vállalni érte. megnézném:)

will 2013.02.18. 14:41:13

Mivel az Auris meg sem közelítette az egykori Corollák (a.k.a: a tucatautó szinonímája) sikerét, ezért Aurist birtokolni valóban egyfajta különcködésnek minősülhet. Valószínűleg, ha visszanevezték volna Corollára, akkor ez a lépésmaga hozott volna akkora bevételt, amennyibe az egész reklámkampány kerül. Ettől még persze cuki a reklám, csak hát valahol erőlködős azért.

blckrainbow 2013.02.18. 14:46:40

az eredeti angolt nézzétek meg, az sokkal viccesebb (és hosszabb):
www.youtube.com/watch?v=qCmz4G3tnek

MP 2013.02.18. 16:38:59

Soha nem értettem hogy mitől jó egy reklám ami a valóságtól teljesen elrugaszkodott. Ez a reklám egy baromság. Főleg egy olyan országban ahol élénken emlékszik ez ember a múltra.
süti beállítások módosítása