Viszonyom ezzel a reklámmal nem ma kezdődött. Régóta kerülgettük már egymást, de eddig nem mentünk bele egy nyílt konfliktusba. Mostanáig.
Mikor csak a tévében láttam, még türtőztettem magam, de egyszer majdnem elszakadt a cérna, amikor a magyar blogoszféra legtekintélyesebb reklámbloggere azt találta írni róla, hogy "igyekszik a nőket és problémáikat nem túlmisztifikálni, túlfinomkodni, hanem a maga természetességükben ábrázolni azokat".
Hogy micsoda? A maga természetessége az, hogy idegrohamot kap egy rosszul nyomott tubustól? Nincs túlmisztifikálva az, hogy havonta egyszer valami emberfeletti erő arra kényszerít minden nőt, hogy lépte-nyomon elbőgje magát? Hihetetlen módon felháborít az, hogy egy hormonok által vezérelt ősállatként mutat rám egy olyan reklám, aminek egyetlen célja, hogy én megvegyem az ő termékét. Amitől majd kisimul az arcom, és kezes bárány leszek.
Könnyű lenne azzal vádolni ezt a reklámot, hogy persze, férfiak csinálták, nyilván az ő szemszögük ez, rohadt viccesnek gondolták magukat, és valószínűleg azóta sem értik, hogy mi nem tetszik ebben a nőknek. De tulajdonképpen el tudom képzelni, hogy tényleg összeszedtek egy csapat nőt, hogy ötleteljenek a PMS-ről, de nem sikerült messzebb jutniuk a sztereotípiáknál. Kár érte.