2012.06.14.
21:16

Írta: catscradle

Társas/játék

 

A nyári eleji sokakat megmozgató sportesemények és a cseresznyeszezon árnyékában a marketing- és reklámszakma is pörög, rangos versenyeket tartanak ugyanis ilyenkor, amelyen a magyar ügynökségek is kiválóan szerepelnek. A következő reklám a rigai Golden Hammer fesztiválon diplomát hozott az Ogilvy ügynökségnek.

 

 

A UPC reklámok nekem eddig nagyon nem jöttek be, ezért is kaptam fel a fejem erre. Kár, hogy nem kifejezetten a magyar közönségnek készült és nem is az átlagfogyasztónak, de megmutatták, hogy valójában nem ment el az eszük és nemcsak az idióta Badár&Szőke és a minősíthetetlen Horst Fuchs-os vonalon haladnak.

A helyzetbe mindenki bele tudja élni magát, aki akár egy hetet is dolgozott valaha egy irodában, a kollégák gyerekként játszanak az irodaszerek között, valljuk be, ez nem is áll olyan távol a valóságtól :) Várni kell, persze, mindenki tudja, hát lassú a net, valamit kell csinálni, ráadásul a Józsi megint sutyiban youtube videókat nézeget, a Gyöngyi meg a legnagyobb felbontásban tölti fel az unokájáról készült képeket az iwiwre. Persze, hogy nem bírja a hálózat. Bezzeg a business fiber powerrel nincs ilyen gond, a nagy sávszélességben mindenki elfér.

Csak aztán senki ne hiányolja a pasziánsszal vagy a szemben ülő helyes kollégával/kolléganővel való szemezéssel eltöltött nyugodt perceket :)

Szólj hozzá!

Címkék: upc

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr774589114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása