A nyári eleji sokakat megmozgató sportesemények és a cseresznyeszezon árnyékában a marketing- és reklámszakma is pörög, rangos versenyeket tartanak ugyanis ilyenkor, amelyen a magyar ügynökségek is kiválóan szerepelnek. A következő reklám a rigai Golden Hammer fesztiválon diplomát hozott az Ogilvy ügynökségnek.
A UPC reklámok nekem eddig nagyon nem jöttek be, ezért is kaptam fel a fejem erre. Kár, hogy nem kifejezetten a magyar közönségnek készült és nem is az átlagfogyasztónak, de megmutatták, hogy valójában nem ment el az eszük és nemcsak az idióta Badár&Szőke és a minősíthetetlen Horst Fuchs-os vonalon haladnak.
A helyzetbe mindenki bele tudja élni magát, aki akár egy hetet is dolgozott valaha egy irodában, a kollégák gyerekként játszanak az irodaszerek között, valljuk be, ez nem is áll olyan távol a valóságtól :) Várni kell, persze, mindenki tudja, hát lassú a net, valamit kell csinálni, ráadásul a Józsi megint sutyiban youtube videókat nézeget, a Gyöngyi meg a legnagyobb felbontásban tölti fel az unokájáról készült képeket az iwiwre. Persze, hogy nem bírja a hálózat. Bezzeg a business fiber powerrel nincs ilyen gond, a nagy sávszélességben mindenki elfér.
Csak aztán senki ne hiányolja a pasziánsszal vagy a szemben ülő helyes kollégával/kolléganővel való szemezéssel eltöltött nyugodt perceket :)