2012.02.02.
07:00

Írta: catscradle

Vámpír party vér nélkül

Mivel most minden a hétvégi amerikai Super Bowlról és a szünetben magukat megmutatni akaró és egymással versengő brandekről szól, mi sem dugjuk homokba a fejünket, lássuk hát az idei autós túlkínálat egy darabját.

 

Amire először felkaptam a fejem, az a zene volt, az Echo & The Bunnyman száma, The Killing Moon. A banda a 80-as években élte fénykorát, ez az egyik legismertebb számuk. A 90-es években vagy még később szocializálódottaknak viszont inkább filmzeneként lehet ismerős például a Donnie Darko című kultfilmből vagy a jelenleg is futó brit sorozatból, a Misfitsből. Én néhány éve előbbi soundtrackjeként agyonhallgattam ezt a számot, nálam ezzel tehát eleve plusz 1-ről indultak, de innen szép veszíteni. Tettek is ezért, de itt mindjárt le is szögezném, hogy ennek ellenére alapvetően egy korrekt, jó reklámot láthatunk. A katarzis elmarad, de biztosan a mezőny jobb darabjai közé tartozik. Már csak azért is, mert biztosra mentek, látszik, hogy tudták, mit csinálnak.

Vámpíros tematikára építeni manapság olyan, mint azt emlegetni, hogy a közösségi oldalak a marketing legfontosabb felületévé váltak. Meglovagolni a trendet, abból biztos nem lehet baj. A reklám jól kihasználja, hogy a közönség apraja-nagyja kézikönyvet tudna írni a vámpírokról és ismerősként üdvözli őket még az is, aki egy Twilight részt sem látott életében. Vagy True Bloodot vagy Vámpírnaplókat. A hangulatteremtés rendben van, bár vannak zavaró tényezők, például egy vámpírnak nincs is tükörképe, haha. Persze honnan is tudná ezt az Audiban (!) utazó vámpírfiú, ha arról is a visszapillantóból kell meggyőződnie, hogy kinőttek a vámpírfogai?

 

Szerencséjükre azonban mégsem buknak el, a hibák apróságok maradnak. De csak azért, mert egy tekintélyes, régi autómárkáról van szó. Nem kell szenvedniük az autó bemutatásával, úgyis tudja mindenki, hogy jó. Koncentrálhatnak azokra a részletekre, amelyek megkülönböztethetővé teszik, valami többet nyújtanak. Például az alacsony fogyasztású, mégis nagyon erős fényű ledlámpáikra. Az erre kigondolt koncepció pedig ügyes, még pedig azért, mert élményt ad, érzelmeket mozgat meg, mégsem veszik el az üzenet. Kis fogyasztású, környezetkímélő, mégis erős fényű lámpákkal ellátott jó autó, ráadásul kinyírt egy csapat hippivámpírt. Ez csak cool lehet.

Szólj hozzá!

Címkék: audi autó vámpírok

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr464047699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása