2012.04.19.
07:00

Írta: fuszulykavirág

Földön, vízen, levegőben

Az, hogy milyen reklámokat választunk ki a posztokhoz, sok mindenen múlik. Van, hogy látunk valamit, ami annyira szörnyű, vérlázító, idegesítő, felháborító, hogy önmagában posztért kiállt. Vagy van, hogy olyat látunk meg, ami szép, ami okos, vagy vicces, és érdemes róla írni. Meg vannak olyan napok is, amikor semmi említésre méltó nem jön szembe, és nincs miről írni. Ez a Nissan Juke reklám meg úgy került ide, hogy nekem ilyen autóm lesz. Ezen kijelentésem értékeléséhez vegyük figyelembe, hogy egyelőre a fenntartásához szükséges jövedelemmel sem rendelkezem, és egy autó nálam kizárólag a külsejével érhet el sikereket. 

A filmben nem igazán érdemes keresni a sztorit, vagy úgy általában az értelmet. Az autó először zuhan, aztán ugrik, végül úszik, és közben szerelik össze. Van ennek értelme? A világon semmi. Látványos? Hogy a fenébe ne. És csak erről van szó. Magához a Juke-hoz is ezt az izgalmas, borzongató imidzset rendeli a Nissan, ami szerintem tökéletesen illik ehhez a kicsit furcsa, nekem picit békaszerű crossoverhez. Nézem a reklámot, mert érdekes, újranézem, mert lenyűgöz, és még egyszer, mert már akarom. Bár én már a reklám előtt is akartam. Azt hiszem, elfogult vagyok a kérdésben. 

De ha már megint egy autóreklámról van szó, hozzátennék a témához meg egy elméletet, ami édesapámtól származik: minden autót olyan színben reklámoznak, ami neki a legjobban áll, ezért abban a színben is érdemes megvenni őket. Szerintetek van ebben igazság?

(Az én Juke-om piros lesz. Az elmélettől függetlenül is.)  

Szólj hozzá!

Címkék: autó nissan

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr24460060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása