2012.05.31.
16:05

Írta: Ingénue

Ingénue vagyok

Már egy ideje láthatjuk a tévében is a Nikon új reklámkampányát, azonban nálam most vált befutóvá, imádom a reklámok zenéjét is, ezzel nálam eleve nyert ügye van. Utánanéztem interneten, és meglepődve láttam, milyen sok reklámot készítettek az utóbbi időben, aminek mi csak töredékét láthatjuk. Robbie Williams segítségével indult el a kampány, manapság übercuki gyerekek fényképeivel hódítanak a piacon. Mindegyik reklám egy sémára épül, arra, hogy mindannyian mások, egyediek vagyunk, ugyanakkor mindannyian részei vagyunk egy nagy egésznek, amit világnak nevezünk. Ezt az érzést hordozzák az új Nikon fényképezőgépek. Mindegy, hogy utazni szeretsz, vagy főzni, esetleg a kihívásoknak élsz, a Nikonnal újra és újra átélheted a fantasztikus pillanatokat és azt, hogy milyen színes egyéniség vagy, milyen sok oldalad is van valójában.

A Nikon nagyon jó kampánnyal igyekszik visszaszerezni vásárlóit, ehhez szuper márka imázst építettek fel, amit a nyugati világban mindenki szívesen tesz magáévá. Tudjuk, hogy az emberek szeretnek azonosulni márkákkal, amelyeket magukénak éreznek, aminek segítségével kifejezhetik személyiségüket. A legnagyobb márkák ma már a nevükből élnek, erre törekszik a Nikon is. Hosszú út áll még előtte, de jó úton halad a cél felé.

Szüleim gyereke vagyok, nő vagyok, feleség vagyok, egyetemista vagyok, ADmission-ös vagyok. Te ki vagy? 

Szólj hozzá!

Címkék: williams robbie nikon

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr74557455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása