2011.10.05.
07:00

Írta: catscradle

Annyi Pöttyös vár még rád?

 

 

Mi kell egy szerethető reklámhoz? Egy országosan ismert és szeretett márka, párosítva egy országosan ismert és szeretett zenével. Mi kell egy felejthető reklámhoz? Ugyanez. A Túró Rudi marketingstábja egy szűk és kacskaringós szerpentinen száguldó autóra ült fel, ahonnan könnyű lezuhanni a mélybe, de ha nem így történik, az élmény és persze a nyereség határtalan lehet. Mindezek ellenére, talán mégsem volt olyan nehéz dolguk: a reklám stílusában a szintén népszerű hungarikum, a Zwack Vilmos spotjára hajaz. Annyiban mindenképpen, hogy mindkettő összekapcsolja a generációs élményeket a generációs zenékkel. Ezeket a reklámokat nézve mindenki találhat kedvére való momentumot, vonatkoztatási pontot saját élményeihez, így személyessé válik, közvetlenül az érzelmeinkre hat.

Az életesemények visszaidézése, a nosztalgia azonban visszafelé is elsülhet. Ha túlságosan szájbarágósan teszik ezt, akár egy kézlegyintés is lehet az eredmény, amitől nagyobb félelme nemigen lehet az irodájában kezét tördelő brand managernek. A reklám azonban működik. A semleges vélemények elkerülik, a többség vagy szereti, vagy fanyalog. A Quimby-rajongók felkapják a fejüket, akár ujjongva kedvenc zenéjük hallatán, akár dühöngve, hogy már ezt is kisajátították. Lehet vitatkozni azon is, hogy Túró Rudit tömünk-e a szánkba csókolózás előtt egy randin vagy a tömeg közepén egy koncerten, de arról nem, hogy szeretjük-e vagy sem. Szeretjük.

 

A reklám pozitív hangulata, dallamos zenéje közben észrevétlenül hat, elfeledteti a mindennapok egyhangúságát. Közben semmiképpen sem magyarázni a látottakat, inkább mosolyogni támad kedvem és azt veszem észre, hogy énekelek. Megfogtak, a felszín alatt, az érzelmeimen keresztül, de nem érdekel. G dúrban zúgják a fákon a kabócák és annyi Pöttyös vár még ránk.   

1 komment

Címkék: túró rudi hungarikum édesség

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr543279052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babette · http://admission.blog.hu 2011.10.05. 12:17:21

ó, az a Vilmos reklám... köszönöm, hogy eszembe juttattad :D mekkora kedvencem volt... meg is nézem gyorsan :)
egyébként jó ez a Pöttyös reklám, de valahogy mégis jobban működik nekem ez az analógia a Vilmossal. már csak azért is, mert a generációs élményekhez valahogy inkább kapcsolódik egy (két) pohár alkohol, mint egy Rudi.
süti beállítások módosítása