Azt hiszem, a teljes szerzőgárda nevében tartozom egy vallomással: Fluor Tomi nem közömbös számunkra, sőt. Munkássága meghatározza hétköznapjainkat, így aztán nem volt kérdés, hogyha ő felbukkan egy reklámban, akkor annak itt szerepelnie kell.
Fluor ugye a magyar könnyűzenei élet egyik legfrissebb, és kétségkívül legfényesebb csillaga. Nagyon rövid idő alatt nagyon széleskörű ismertségre tett szert, és azok számára is láthatóvá vált, akik nem a Viva Tv-n szocializálódtak, ha más nem, a Kesh által feldolgozott Mizuval. Tehát Fluor híres, híres emberrel meg ki ne akarna reklámozni? Egyszerű a képlet: az emberek szeretik a híres embert, a híres ember bemutatja a terméket, az emberek szeretni fogják a terméket.
De nézzük csak meg közelebbről a helyzetet. Fluor ismertségéhez nem fér kétség, de az ő célcsoportja, vagyis azok köre, akik számára ő modell, erősen behatárolt. Ha 10-16 éves lány vagy, akkor Fluor nagy eséllyel bármit el tud neked adni, ellenkező esetben valószínűleg ő csak egy "megosztó médiaszemélyiség" számodra, aki talán érdekes, talán vicces, de nem valószínű, hogy modellkövető viselkedés tárgya lenne. Nem véletlen, hogy ha egy cég híres emberrel akarja reklámozni a termékét, akkor gyakran választ sportolót a kampányához, mert az ő kiemelkedő teljesítményüket egy szélesebb réteg ismeri el, többen tudnak hozzá kötődni. Azt meg valószínűleg nem kell túlmagyarázni, hogy vajon kikhez szól(na) a TakarékBank filmje. Sejthetjük, hogy nem azokhoz a kamaszokhoz, akiknek a legnagyobb vagyonuk a hét elején megkapott zsebpénzük.
Most, hogy ezt így levezettük, akár meg is világosodhatnánk: hát ezért kell Sub Bass Monster a filmbe, és ezért kell a viccesnek szánt beszólás, hogy "Tomika, takarék!". Máris megvan a hős, aki leoltja az ugribugri tinisztárt, és Fluor hirtelen antihős lesz. Vagy legalábbis ez lehetett a koncepció. Lehet, hogy sokat agyaltak az egészen, de hogy nem működik, az egészen biztos. Hiába az elmésnek szánt beszólás, a kamasz lányokon kívül kevesen gondolkodnának el azon, hogy a Fluoros-Bankba tegyék-e a megtakarításaikat. Hiába a Duna-kanyartól a Hortobágyig partizó két arc, és hiába az eredeti zene, egy bankot ezzel nem adsz el.
Talán valaki más is erre a felismerésre jutott, ezért történhetett meg az, hogy a reklám tévékbe kerülésének másnapján marketing osztályvezetői állást hirdetett meg a TakarékBank...
2011.10.24.
07:00
Írta: fuszulykavirág
Tomika, takarék!
1 komment
Címkék: fluor takarékbank
A bejegyzés trackback címe:
https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr223318469
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ingénue 2011.10.24. 16:39:13
Sokkal viccesebb lett volna a reklám, ha a végén Kiszel Tünde hívja fel Fluor Tomika figyelmét a spórolásra...