2011.12.21.
15:47

Írta: catscradle

Mézeskalácsba játéklaptopot

 

 

Az idei karácsonyi reklámok közül nem sok említésre érdemes található, ami pedig igazán jó, például a John Lewis spotja, már mindenütt megjelent, megérdemelten kapták fel rajongva az ezzel foglalkozó és teljesen más tematikájú blogok egyaránt. De mi a helyzet a magyar mezőnnyel? Külön karácsonyi reklámfilmre és persze ennek széleskörű sugárzására nyilván csak a nagy, nemzetközi láncok magyar érdekeltségeinél kerül pénz, a T-mobile okostelefonrázós-csengettyűs kampányáról már ejtettünk is szót itt a blogon.

Egy másik óriás, a Tesco különösen érdekelt a figyelemfelhívásban, hiszen hihetetlen forgalmat bonyolít le ebben az időszakban. Nem ismerek pontos számokat, de a kígyózó embertömegbe bevásárlókocsistul beszorulás érzése elég hiteles élmény e tekintetben. Nézzük, mivel próbálnak még több hiteltörlesztéstől legatyásodott fogyasztót bevonzani. A film első része egész jóra, sőt, igen ötletesre sikerült. A mondanivaló és a mézeskalácsfigurák egészen eredeti összhangba kerülnek, jó nézni az egészet. Sajnos a kellemes hangulatból kirángat a játéklaptop kissé szürreálisan ható hirdetése, az utolsó döfést az "Első laptopom" felirat viszi be. Először bosszant, miért kellett ezt így elrontani? Aztán csak legyintek, ha jó karácsonyi reklámot akarok látni, megnézem még egyszer a fent említett édes kisfiút, ennek hatására pedig talán még a Tescoban is megveszem a finomabb, de drágább szaloncukrot.

Szólj hozzá!

Címkék: tesco karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr313481037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása