Biztos vagyok benne, hogy mindenki emlékszik még a tavalyi év egyik legjobb reklámjára, amit a Volkswagen készített a Super Bowlra. Igazán mesteri darab, erről mi sem árulkodik jobban, mint az 50 milliós youtube nézettség, meg az Arany Oroszlán, ami Cannesban járt a filmnek. Ha az éhes disznók makkal, akkor a reklámkészítők biztosan Darth Vaderes kisfiús VW reklámokkal álmodnak. Az ismétlés (és szórakozás) kedvéért álljon itt a film is:
Ha pedig valami működik, akkor attól nehéz megválni. Így aztán a Volkswagen kreatívjai is maradtak a jól bevált Star Wars receptnél, a gyereket kutyára cserélték, és az idei Super Bowlra is készülnek valamivel. A részletek még hiányoznak, de a honlapjuk azt ígéri, január 27-én minden kiderül (érdemes átkattintani). De hogy addig se maradjunk jóság nélkül, egy teaserrel fokozzák tovább a kíváncsiságunkat, és azt ígérik, hogy minden értelmet nyer majd.