2013.02.07.
07:00

Írta: fuszulykavirág

Einstein nem bukott matekból

Régóta keresem már ezt a reklámot, mert mikor először megláttam a tévében, már akkor tudtam, hogy én erről írni akarok. Egész egyszerűen azért, mert tetszik. Mert nagyon egyszerű az üzenet, amit nagyon direkten, de mégis ötletesen tálalnak. És ehhez még valami elszállt költségvetés sem kellett. Szerintem a jó reklámok szinte minden jegyét viseli ez a fél perc. 

Több mint egy évvel ezelőtt egy másik {origo} reklám kapcsán a következőket írtam:

"Mit keres a tévében egy internetes hírportál reklámja? Mert valahogy azt súgná valami ösztön ott legbelül, hogyha te egy internetes felület vagy, akkor mondjuk praktikusabb lenne az interneten hirdetned, ahol már eleve csak olyanok futhatnak bele a hirdetésedbe, akik legalább internetfelhasználók, és nem csak úgy beleordítani a nagyvilágba, hogy én vagyok a fasza, független hírportál, aztán a közönség meg válogassa ki magát, hogy ki az, aki egyáltalán tudja, mi az az internet."

Mostanra igazából ezen már nem akadok fenn, újabban egyébként is társkereső portálok hirdetései özönlik el a reklámblokkokat, de ez a direkt és egyszerű megoldás, valamint a nem elhanyagolható alacsony költségvetés elég erős darabbá teszi ezt a reklámot. Ha mondjuk reklámokról tanítanék valahol, akkor ezt mutogatnám rendszeresen, hogy tessék, van egy üzenet, ötletesen el van mondva, és nem öltek bele milliókat. Tádám.  

7 komment

Címkék: origo

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr855066320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ronald 2013.02.07. 17:23:36

Ami jó, az jó.

De például az Indexnek nincs szüksége ilyen reklámra:

Ugyanis amióta kitudódott, hogy a legutolsó újítása (jelesen az Index2) a lap alján kikapcsolható a francba egy checkboxxal - azóta rohamosan megnőtt a látogatók száma.

Ha meg visszaállítanák a régi Indexet - akár meg is duplázódhat a látogatottság.

De ne legyünk túl mohók, ugyebár?
.

Peetiboy 2013.02.07. 17:36:11

Miért hirdet egy website a TV-ben? Mert az internetet böngészők nem csak a számítógép előtt ülnek. És bizony ha több csatornán, többször éred el a célcsoportodat az bizony növeli a kampányod hatékonyságát. Ha jól csinálod, nem is lineálisan (szinergia hatás a médiumok között).
Arról már nem is beszélve, hogy TV nézés közben megdöbbentő, hogy milyen arányban szörfölnek az emberek a neten telefont vagy tabletet használva (second screen). A média legfrissebb fejlesztései pont arról szólnak, hogyan lehet ezt a kettőt valahogy összekötni. (tartalommal, nem reklámmal). Ilyen szemmel nézve ez a reklám igencsak konzervatív.

ohhai 2013.02.07. 17:46:53

szerintem unalmas reklám

Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2013.02.07. 18:12:32

@ohhai: unalmas, és kurva nagy hazugság. ráadásul wikipedia nyúlás. persze itthon meg lehet úszni ezt a kínai mentalitást...

balatonszelet 2013.02.07. 18:53:36

Szerintem teljesen okés, hogy tévében hirdet az origo, jó stratégia, ugyanis az internetfelhasználók nagyobb része hallott már róla, így viszont egy másik célcsoportot is elérhet, illetve amit már említettek előttem, a tv mellett igen sokan (már lehet, hogy lassan a többség) egy másik, interneteléréssel is rendelkező eszközt is használ.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2013.02.07. 19:37:39

@Ronald: imádlak!!!
A reklám tényleg jó, de maradok az indexnél...
süti beállítások módosítása