2012.03.28.
01:50

Írta: catscradle

Házikoszt főzés nélkül?

 

A gyors, természetesen és természetellenesen elkészíthető kajákhoz visszatérve most egy vacsorakészítés mindennapjaiba kukkanthatunk be, fűszerezés is jár mellé egy kis gender kérdéssel. 

 

A film és főleg a szlogen egyszerű, egyértelmű és mindenki számára érthető. Az otthon főzés minden bájával, családiasságával, esetlenségével és nagyszerűségével mindenki szívébe kellemes emlékeket és melegséget csal, a házi készítésű kaját mindig dicsérni illik, kivéve persze mint tudjuk tíz év házasság után. Magához a főzés folyamatához azonban negatív felhangok kapcsolódnak: koszolás, rendetlenség, pepecselés és végül a legfontosabb, sok idő. Az üzenet tehát nem is lehet más, a házi kaja minden jósága piszkolás és sok energia befektetése nélkül. Máris majdnem ugyanott tartunk, ahol múltkor a lekvárbefőzéssel és a házi krémes krémporral.

Mostani történetünk azonban mégis merőben más. A pasi vacsorát készít a csajnak, aki természetesen ennek láttára a karjaiba omlik. Persze a közönség mindezek előtt végignézheti, hogy ezért a srác konkrétan nem tesz semmit, pontosabban furfangos módon beüzemeli alternatív IKEA konyháját, mintha egész délután erre a vacsorára készült volna. Az alternatív konyha pontos működésébe nem mennék bele, kivéve hogy ha ezek a dolgok két napnál tovább állnak bent a szekrényben, akkor a következő csaj már az ajtóig sem fog eljutni a szagoktól. Ha meg mindig újat kell csinálni, akkor meg minek az egész. Ennyit az energiamegtakarításról. Személyes kedvencem amúgy a koszos edény halom a mosogatóban, ami addig nem volt ott, direkt a csajnak teszi ki.

Az emberek többsége, meg merem kockáztatni, ebben a nők is benne vannak, a film láttán csettint és elismerően bólógat, ügyes, ügyes. A férfiakkal engedékenyebb társadalmunkban az ilyen praktikákat elismerjük, de minimum viccesnek találjuk. De mi lenne, ha ugyanebben a szituációban egy nő lenne a főszereplő? Kevésbé elképzelhető. Mégis úgy sejtem, hogy ennek a reklámnak a több szereppel és időhiánnyal egyszerre küzdő modern nők ugyanúgy jelentős célcsoportja, mint a bevágódni akaró, de lusta férfiak. A tényleges vásárlási helyzetekben pedig mi nők, okosan megvesszük az Atria készételt, de mi valóban időt és energiát takarítunk meg, amikor elkészítjük :)

Szólj hozzá!

Címkék: mirelit atria

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr264344875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása