Koppintások márpedig vannak. Néhol szándékos, máshol véletlen, de mindig szemet szúr. Nem történt ez másképp a kertévé reklámarzenáljának egyik, most futó gyöngyszemével sem. Ki ne emlékezne a Sony Bravia csodaszépen kivitelezett szpotjára, még 2005-ből? Mostanáig vissza-visszaköszönnek a kis színes labdák, ahogyan egyre nagyobb tömegben gurulnak-pattognak-ömlenek le a lejtőkről, az emberek legnagyobb ámulatára. Minden a színekről, a vidámságról szól, arról, hogy az apró huncutságok teszik igazán széppé az életet – a Sony pedig úgy tudja ezt megjeleníteni, mint senki más. Egyedül az esőcsatornából kiugró breki nem tűnt maradéktalanul boldognak, de a hírnév mindenért kárpótolta.
Erre a szpotra hasonlít kísértetiesen az előrezacskózott műcroissant gyártója, a 7Days videója, igaz, nekik csak 20 másodpercre futotta a pattogó… mogyorókból. Igen. A pálmafás, dimbes-dombos városkában ugyanis óriási mogyorók indulnak meg lefelé. Az emberek itt is nagyot néznek, hiszen ki látott már ilyet fél nyolc tájban. Néhányan elbújnának előlük, mások viszont elébe mennek a mókának, amely odáig fajul, hogy ablakokon kiugrálva ők maguk is pattogni kezdenek. A szpot erőltetett, klisés – valamiért a csokis termékek gyártói nem tudnak leszakadni a cseppfolyós csokoládé mutogatásáról, szóljon, aki ezt érti… A levetett ötlet mellé sikerült egy alig használt szlogent is beszerezni: „Kóstolj bele az ismeretlenbe” – nyilván csomagban olcsóbb volt.
Ha tetszett, amit olvastál, így tudsz minket boldoggá tenni.