Végy egy okostelefont, adj hozzá néhány mérges madarat, majd vidd ki őket egy forgalmas közterületre, és kész is a zseniális reklám. Ki ne ismerné az okostelefonok világában az Angry Birds nevű játékot? Éppen ez az, amire a T-mobile is okosan épített, mikor elkészítette reklámfilmjét.
Átlagos napnak indult. Hősünk megitta a kávéját, mint minden nap. Ugyanakkor lépett ki a ház kapuján, mint minden nap. Ugyanazon az útvonalon lépdelt, mint minden nap. Valami mégis más volt… és akkor… felcsendült az ismerős dallam. Mire felkapta a fejét, mosolygó embereket látott mindenütt az addig oly szürke téren. Hősünk a következő pillanatban már a zöld malacokat lövöldözte. Fütyörészve folytatta útját a munkahelyre, ahol lelkesen mesélte, milyen meglepetés érte.
Az a sok ember mind egy új élménnyel (és Angry Birds plüssfigurával) gazdagodott, a T-mobile pedig sok új előfizetővel. Miért? A reklám nagyon hatásos. Átütő ereje abban rejlik, hogy rendkívül eredeti, kreatív, és figyelemfelkeltő. A járókelők bevonása a forgatásba a hab a tortán, a T-mobile vonzóvá vált a fogyasztó számára. A barcelonaiak valószínűleg azóta is arról a napról anekdotáznak, mikor a mérges madarak megszállták Barcelonát.