Ha valaki teljesen véletlenül mégsem tudná: pénteken kezdődik a labdarúgó Európa-bajnokság. Talán nektek is feltűnt már a tévében, hogy hirtelen mintha minden márka a focival akarná eladni magát, naná, ennek van most szezonja. Söröknél ez egy viszonylag evidens árukapcsolás, de nincs lehetetlen a kreatívok számára, szerintem még hüvelygombát is tudnák focival reklámozni. Persze csak ha a hüvelygomba reklám célcsoportja egy kicsit több focit nézne.
A Nike viszont magának akarja az egész foci EB életérzést (nyilván fizetett is érte rendesen). Az erre az alkalomra időzített kampány szlogenje a "My time is now", vagyis hogy most jött el az én időm. Az első filmben szó szerint látjuk, amint a sok foci rajongó ideje éppen eljön, és megrohanva a pályát bizonyítják, hogy Nike-be öltözve vannak ők is legalább olyan jók, mint a nagynevű játékosok.
A következő film is hasonló gondolatra épített: Mario Balotelli az olasz válogatott fiatal játékosa, és ha a Manchester City csatáraként még nem figyelt fel rá a világ, akkor most az EB-n megmutathatja magát mindenkinek. Ehhez nem kell más, csak hogy emlékezetes legyen. Ne csak játékában, hanem frizurájában is.