Érdekes módját választotta a Vodafone, hogy bebizonyítsa nekünk, ő a legjobb mobilinternet szolgáltató. Vettek egy modellt, beültették egy rally autóba bekötött szemmel. Majd miután elkezdtek száguldani, ráeszmélt a csaj, hogy ő a navigátor. Hoppá! Rögtön a mélyvízbe, ugye? De még szerencse, hogy a csajnál volt egy nagyképű telefon, ami nem mellesleg Vodafonos, így még éppen az utolsó másodpercben, az egyetlen kanyar előtt be tudta kiabálni (a pilótára hozva a frászt), hogy élesen balra. Nem tudom, észrevettétek-e, hogy közben elmellőztek egy magenta illetve egy pannonkék színű autót...
Na, itt a lényeg! Kell valakinek magyarázni, hogy mit jelképez a reklámban a magenta vagy a kék színű autó? Hm... a kis huncut! Etikus ez? Vagy semmi baj nincs azzal, ha egy szolgáltató a versenytársához képest jobbnak mutatja be magát a reklámban?
Kicsiny kis országunkban határozottan elutasítják, nem szeretik az összehasonlító reklámokat (emlékszünk még a "hagyományos mosószerre"? talán ez hagyott mély nyomokat bennünk :D ). Pedig ha elegánsan csinálja az ember, sok fogyasztó megnyerhető ily módon. Elegáns az, ha adott piacon a mezőny tagjai a piacvezetőhöz hasonlítják magukat. Nem pedig fordítva.
Ezek alapján rátok bízom a Vodafone reklám véleményezését...
Íme néhány módja annak, hogyan lehet elegánsan a másikhoz mérni termékünket. Fogyasszátok szeretettel! :)