2011.11.07.
07:00

Írta: catscradle

Tegyük fel a kocsit is?

 

 

Van-e létjogosultsága az internetes oldalak tévében való reklámozásának? Ezt a témát kezdtük feszegetni a múlt héten, egy hírportál spotja kapcsán. Láttuk, hogy bizonyos esetekben érdemes lehet energiát és pénzt befektetni egy országos tévés kampányba. Vajon megtérül-e ez? Egyáltalán hogy jut eszükbe az internetes piacon versengőknek a TV-ben hirdetni azon kívül, hogy kétségbeesetten minden követ meg akarnak mozgatni és mellesleg nem tudnak mit kezdeni a felhalmozott milliókkal?

Érdekes módon racionális érvek elég szép számmal adódnak. Magyarországon az internetelérés ma már természetes, sőt nélkülözhetetlen. Persze még mindig sokan vannak, akik nem jutnak nap mint nap vagy akár hetente internethez, de a KSH adatai szerint 2011 júliusában 3,6 millió internetelőfizetés volt az országban (minden hozzáférési szolgáltatást, tehát a mobilinternetet is beleszámítva). Tekintélyes tömegről van tehát szó, akik szintén a statisztikák szerint rengeteget nézik a tévét. Számunkra a legérdekesebb csoport a középkorú és idősebb generáció lehet, akik csak most kezdenek ismerkedni az internet adta lehetőségekkel, de fontosabb kérdésekben még mindig inkább a televízióból tájékozódnak. Ők lehetnek az a réteg, akik miatt igen is érdemes internetes oldalként tévében reklámozni magunkat. Nagy részük ugyanis bizonytalanul mozog az internetes világban, örülnek a feléjük nyújtott segítő kéznek, vagyis inkább honlapcímnek.

Ezt próbálja megragadni az apród.hu internetes apróhirdetési portál is. Az „ingyenes”, „egyszerű”, „regisztráció nélkül” hívószavak felsorolása kipipálva, ja és a nyeremény persze mindenkit vonz. Ennyit erről, olcsó reklám, könnyű, biztos nyereség, gondolhatták az allegroup.hu Kft.-nél. Talán igazuk van és sokak fejében megragad a cím. Főleg, ha ezt megtámogatandó még indulnak a havi borzasztó szóvicc és a legkevésbé politikailag korrekt reklám versenyben. Az idegesítő hangról és a vigyorgásról nem is beszélve. Sokaknak inkább az juthat eszébe, hogy engem itt hülyének néznek. Nem kicsit.

Az egyszerűség nem kell, hogy egyenlő legyen az igénytelenséggel, lehet ezt jobban is csinálni. Biztosan sokan emlékeznek a néhány évvel ezelőtti Vatera kampányra. Micsoda különbség.

 

Szólj hozzá!

Címkék: apróhirdetés apród.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://admission.blog.hu/api/trackback/id/tr823360210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása